|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Przydzielanie obrażeń a poświęcanie
Yatmai - Nie 15 Sty, 2012 Temat postu: Przydzielanie obrażeń a poświęcanie Przeciwnik atakuje jednostką A w moje pole bitwy, ja decyduję się bronić jednostką B, po wyborze obrońców nikt nie zagrywa akcji, zliczamy i przydzielamy obrażenia, ja po tym rzucam Zembowy Rytuał Morka i poświęcam jednostkę B, wrzucając w pole bitwy jednostkę C (Grimgora, nie czarujmy się ) z ręki.
Pytanie co się dzieje z obrażeniami które były przydzielone do jednostki B? Znikają?
I drugie pytanie bo się przeciwnik ze mną wykłóca, jednostka A dostanie przydzielone jej obrażenia, mimo, że jednostka B została poświęcona?
DaRKeR - Nie 15 Sty, 2012
obrażenia z jednostki B przepadają, (jednostka która dostała te obrażenia chwalebnie się poświęciła mimo ran innemu celowi )
Mimo to obrażenia które do tej pory zadała (przydzieliła) zostają i istnieją niezależnie od źródła.
|
|