| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - 3. Wybór obrońców
kufel - Pią 13 Sty, 2012 Temat postu: 3. Wybór obrońców "3. Wybór obrońców
Broniący się gracz wybiera, które jednostki z broniącej się strefy wezmą udział w obronie.
...
Broniący się gracz może wyznaczyć do obrony dowolną ilość jednostek ze swojej strefy..."
Pytanie:
Jednostki deklarowane są jedna po drugiej (ta i ta i ta) czy jako grupa (te jednostki)?
Konkretnie chodzi mi o kontratak a atakującą jednostkę z odpornością
Przykład:
Atakuje jednostka z Odporność 2
przydzielam dwie jednostki jako obrońców z Kontratak 2
Jednostka atakująca otrzyma 2 obrażenia i 2 obrażenia (jednostki deklarowane po kolei) czy 4 obrażenia (deklarowane wspólnie)
Czy po prostu niezależnie od sposobu przydzielania jednostka atakująca otrzyma 2 i 2 obrażenia?
upadlyBankowiec - Pią 13 Sty, 2012
A kontratak nie jest nieanulowalny?
morciba - Pią 13 Sty, 2012
Odporność nie działa na kontratak.
kufel - Pią 13 Sty, 2012
Ok a jak jest z tym przydzielaniem obrońców?
upadlyBankowiec - Pią 13 Sty, 2012
A czy to ma jakieś znaczenie?:)
Tzn czy jest jakaś sytuacja, w której robiłoby to jakąkolwiek różnicę?
Pzdr
Susa - Pią 13 Sty, 2012
Wydaje mi się, że obrońcy są deklarowani jednocześnie. Jeśli masz kilka jednostek z Kontratakiem, to ranią jedna po drugiej, Ty wybierasz kolejność w jakiej go aktywują (muszą aktywować).
Yatmai - Nie 15 Sty, 2012
Ja myślę, że są to jednak dwa ataki po 2
Dziobak - Pon 16 Sty, 2012
Też tak sądzę - dwa kontrataki z dwóch niezależnych źródeł.
okon - Wto 21 Lut, 2012
Hej od niedawna gram w Inwazję i mam pytanie czy podczas tury przeciwnika gdy ten decyduje sie mnie atakować 3 jednostkami w pole bitwy gdzie znajduję się jedna moja jednostka np gobliny za 1 mogę rzucić Zębowy rytuał morka i wprowadzić tym samym np grimorga podczas nie mojej kolejki ??
Ravandil - Wto 21 Lut, 2012
Możesz tak zrobić, jeśli chcesz się bronić Grimgorem musisz to zrobić przed wybraniem obrońców a następnie wyznaczyć Grimusia do obrony.
|
|