galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Runa odporności

Karl82 - Pią 18 Lis, 2011
Temat postu: Runa odporności
Ostatnio zacząłem miec wątpliwości czy dobrze posługuje sie tą kartą :

"Jesli jednostka, do której dołączono te kartę, ma zostać zniszczona, poswięć ten Dodatek, aby zamiast tego usunąć szystkie obrażenia z tej jednostki."

Czy ta karta na pewno chroni mnie przed efektami bezpośrednio niszczącymi (np. zdolność Wight Lorda), jeśli na mojej jednostce NIE MA ani jednego żetonu obrażeń?

kufel - Pią 18 Lis, 2011

Broni, wyraźnie napisane: kiedy jednostka MA ZOSTAĆ ZNISZCZONA, nie ma sprecyzowane: zniszczona w wyniku położenia ilości obrażeń równej wytrzymałości czy efektu zniszczenia.
Jeśli jednostka ma być zniszczona, zamiast tego poświęcasz Runę i usuwasz wszystkie obrażenia, wszystkie może być równe 0
Nie mam w tej chwili pod ręką polskiej wersji karty, ale na angielskiej tekst jest jednoznaczny

Karl82 - Pią 18 Lis, 2011

Dzieki za odpowiedzi - kufelek dla Ciebie dzisiaj)

Mam jeszcze takie pytanie :

Czy Runa ochroni moją jednostkę przed Osądem Vereny,czy też Runa spadnie jednocześnie z jednostką?

Dziobak - Sob 19 Lis, 2011

Jak wyżej.
Karl82 - Nie 20 Lis, 2011

Jesteś więc pewien, że po zagraniu Vereny mogę ochronić jednostkę poświęcając runę?
Barry13 - Nie 20 Lis, 2011

Wydaje mi się ze nie, gdyż w przypadku Vereny Runa i jednostka spadają jednocześnie.
Harpia - Nie 20 Lis, 2011

możesz. tak samo jak w przypadku trolich rzygów. możesz zrzucić support.
Franzini - Pon 21 Lis, 2011

Pytanie z natury oczywistych, ale mieliśmy z tym ostatnio problem:

Złodziej Esencji - kiedy sam schodzi ze stołu odpala swoją akcję czy nie? Czyli - czy za jego zniszczenie można dobrać kartę?

Druga sprawa - przeciwnik morduje mi hurtem trzy jednostki i Złodzieja. Schodzą jednocześnie więc ja wybieram kolejność. Czy w takiej sytuacji ciągnę karty ze zdolności złodzieja za schodzące jednostki?

RasTafari - Pon 21 Lis, 2011

Franzini napisał/a:
przeciwnik morduje mi hurtem trzy jednostki


masz wyraźnie napisane na złodzieju one or more czyli ciągniesz tylko jedną kartę, co do tego czy możesz odpalić akcję schodzącego złodzieja to nie wiem :wink:

Harpia - Pon 21 Lis, 2011

jak złodziej schodzi to za niego samego karty nie dociągasz. już było parę razy wyjaśniane.
DaRKeR - Wto 22 Lis, 2011

Karl82 napisał/a:
Dzieki za odpowiedzi - kufelek dla Ciebie dzisiaj)

Mam jeszcze takie pytanie :

Czy Runa ochroni moją jednostkę przed Osądem Vereny,czy też Runa spadnie jednocześnie z jednostką?


Nie uratuje, ponieważ jest niszczona jednocześnie z jednostką.

Harpia - Wto 22 Lis, 2011

przepraszam. faktycznie przy Verenie nie ochroni. zapomniałam, że Verena jednocześnie zniszczy też support.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group