|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Tropienie zwierzyny - prosze o pomoc
furion - Pon 07 Lis, 2011 Temat postu: Tropienie zwierzyny - prosze o pomoc jak w temacie (karta z Legend nr 45) czy:
- zasadę która dostaje jednostka "DZIKOŚC X" dostaje ją na zawsze? Nie ma słowa na tej karcie na jak długo , co jest raczej dobra praktyką w przypadku kart typu "TAKTYKA"
dzieki za pomoc
Harpia - Pon 07 Lis, 2011
bo generalnie efekty taktyk dzialaja do konca tury, w tym przypadku tez tak bedzie.
jest o tym w faqu albo instrukcji
Ravandil - Wto 08 Lis, 2011
Tylko, tak jak pisze Furion, na wszelkich innych taktykach jest napisane "until the end of the turn", tutaj po prostu "gains savage". Pierwsze co przyszło mi na myśl, to że dostaje Savage na stałe właśnie z powodu braku "do końca tury". Code 3! Code 3! DaRKeR, are you there? over
kufel - Wto 08 Lis, 2011
Ravandil napisał/a: | dostaje Savage na stałe właśnie z powodu braku "do końca tury" |
Gdyby dawało na stałe to TtP byłoby dodatkiem, nie Taktyką.
Generalnie w karciankach efekt z karty, która nie leży na stole działa do końca tury, nieważne jak się nazywa: instant, event, tactics czy co tam jeszcze
Instrukcja str. 15: "Efekty trwałe"
Harpia - Wto 08 Lis, 2011
dzieki właśnie nie pamiętałam gdzie to było
Ravandil - Sro 09 Lis, 2011
Na pewno macie rację, ale zauważcie że jest to jedyna tego typu taktyka na której nie ma napisane "until the end of the turn". Więc zawsze ten 1% niepewności pozostaje.
Harpia - Sro 09 Lis, 2011
nie jest to pierwsza karta na której FFG postanowiło nie robić dopisku, uznając, że gra jest na rynku już tyle czasu, że gracze wiedzą już o "oczywistościach" nawet gdzieś na ich rodzimym forum (albo którymś naszym - już sporo tego) była dyskusja na temat zaniechania takich dopisywań
|
|