galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - zbrojeni po zemby

Qadi - Nie 04 Wrz, 2011
Temat postu: zbrojeni po zemby
W którym momencie uzbrojeni po zemby targetują ? Chodzi o sytuacje żeby móc zablokować uzbrojonych żelazna dyscypliną. Wczoraj kłóciliśmy się z kolegami, ale nasza wersja jest taka:

Gracz 1 zagrywa uzbrojonych, akcja karty rozpatrywana jest po kolei czyli najpierw bierze do dwóch dodatków z grobu a dopiero potem targetuje jednostkę. Gracz drugi może użyć żelazną

a) w odpowiedzi na uzbrojonych ale wtedy gracz 1 targetuje inna jednostkę

b) po akcji uzbrojonych co nie daje nic gdyż dodatki są juz dołożone

ponieważ nie można odpowiedzieć w połowie akcji taktyki. Czy dobrze myślimy?

Anatem - Nie 04 Wrz, 2011

Z tego co pamiętam zagrywając taktykę musisz wskazać legalny cel, bo inaczej w ogóle nie można tego zrobić, a potem w momencie rozpatrywania efektu akcji ponownie sprawdza się legalność tego celu i jeżeli przestał taki być, to efekt nie zachodzi.
Więc można zatrzymać uzbrojonych po zemby.

DaRKeR - Nie 04 Wrz, 2011

Możesz zagrać dyscypline w odpowiedzi, co spowoduje anulowanie akcji, ponieważ cel wyznaczasz po zagraniu karty.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group