galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Dzikość i obrażenia niebezpośrednie

Mouse - Nie 12 Cze, 2011
Temat postu: Dzikość i obrażenia niebezpośrednie
Chciałem sie do końca dopytać, bo nie jestem pewnien czy to tak działa. Znowu posłużę się przeykładem carnosaura. Jeżeli mam go na stole, i dostaje 1 obrażenie niebezpośrednie, przydzielam je na carnosaura, to czy to uruchamia dzikość - czyli wale za 3 w jakąś jednostkę w strefie przeciwnika ?

Zasady dotyczące inderect mówią, że to gracz otrzymuje obrażenie i przydziela jednostce. Warunkiem uruchomienia dzikości jest aby ta jednostka otrzymała obrażenie. Moving damage nie uruchamia dzikości, czy zatem indirect damage ją uruchamiają ? Według zasad obrażeń niebezpośrednich otrzymuje je gracz, nie jednostka ( czy może oboje na raz ? ):

faq 1.4 napisał/a:
Indirect Damage is non-combat damage that is dealt to a target player. The player who is dealt the indirect damage must assign it to his units and/or his capital.


carnosaur napisał/a:
Savage 3 (whenever this unit is dealt damage, it may deal 3 damage to target unit in any corresponding zone.)


Jest jeszcze jedna kwestia w obrażeniach niebezpośrednich, w faq pojawia się słowo assign, czy to oznacza, że są rozpatrywane tak jak obrażenia w walce, czyli np. mogę poświęcić Lobber Crew któremy przydzieliłem 1 obrażenie niebezpośrednie ?

DaRKeR - Nie 12 Cze, 2011

non-combat damage jest assign and apply at the same time. Czyli Lobber crew nie ma tam miejsca na poświęcenie.


Co do reszty to TAK, indirecty odpalają Savage.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group