galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Inwazja - dyskusja ogólna - Omens of Ruin SPOILER

DaRKeR - Pią 25 Lut, 2011
Temat postu: Omens of Ruin SPOILER
1. Ancient Longbeards, Dwarf Unit, 3R, 2D, 1P, 3HP - "Warrior. Elite. ACTION: When this unit attacks or defends, put the top card of your deck into this zone as a development."

2. Und Dokbar, Dwarf Support, 2R, 2D, 1P - "Building. Support cards in a zone with no developments lose all power."

3. Poisonous Wyvern, Orc Unit, 4R, 2O, 2P, 6HP - "Creature."

4. River Troll, Orc Unit, 4R, 2O, 2P, 4HP - "Troll. FORCED: At the beginning of your turn, heal all damage from this unit."

5. Boar Pen, Orc Support, 2R, 2O, 1P - "Building. Units in a zone with no developments cannot defend."

6. Steam Tank, Empire Unit, 4R, 3E - "War Machine. This unit gains 1P for each resource token on it. ACTION: At the beginning of your turn, put a resource token on this unit."

7. Hidden Grove, Empire Support, 2R, 2E, 1P - "Building. Units in a zone with no developments lose all power."

8. Visit the Haunted City, Empire Quest, 0R, 2E - " ACTION: When you play a development from your hand, put a resource token on this card if a unit is questing here. ACTION: Discard 2 resources on this card to move a target unit or support card from its current zone to another zone controlled by the same player."

9. Korhil, High Elf Unit, 4R, 2HE, 2P, 4HP - Unique - "Hero. Limit one Hero per zone. ACTION: When this unit attacks, reveal the top card of your deck. If the revealed card is a HE unit with a printed cost of 3 or lower, put it into your battlefield, attacking."

10. Tiranoc Chariot, High Elf Unit, 3R, 1HE, 1P, 3HP - "Warrior. ACTION: When this unit attacks, reveal the top card of your deck. If the revealed card is a HE uni with a printed cost of 2 or lower, put it into your battlefield, attacking."

11. Eatine Harbour, High Elf Support, 2R, 2HE, 1P - "Building. Units in a zone with no developments lose all triggered abilities."

12. Ungor Raiders, Chaos Unit, 2R, 1C, 1P, 2HP - "Warrior. ACTION: When this unit leaves play, destroy target development."

13. Mark of Chaos, Chaos Support, 1R, 2C - "Attachment. Spell. Attack to a target unit. Attached unit gains 2P. FORCED: At the beginning of your turn, attached unit takes 1 uncancellable damage."

14. Den of Iniquity, Chaos Support, 2R,2C,1P - "Building. Units in a zone with no developments enter play corrupted."

15. Witch Hag, Dark Elf Unit, 2R, 1DE, 1P, 2HP - "Sorceror. ACTION: Corrupt this unit to discard the top card of target player's deck."

16. Dark Elf Infiltrator, Dark Elf Unit, 2R, 1DE, 1P, 2HP - "Warrior. ACTION: When this unit enters play, take up to 2 resources from target opponent."

17. Malekith's Throne, Dark Elf Support, 2R, 2DE, 1P - "Building. Units in a zone with no developments get -1 hit points."

18. Tree Kin, Neutral Unit, 3R, 1P, 2HP - "Wood Elf. Forest Spirit. Order Only. ACTION: Spend 2 resources to have this unit become a development until the end of the turn. It no longer counts as a unit."

19. Nimble Spearman, Neutral Unit, 2R, 1P, 2HP - "Wood Elf. Order Only. ACTION: When this unit enters play, put the top card of your deck into this zone as a development."

20. Bribery, Neutral Tactic, 2R - "ACTION: Choose a target unit or support card in a zone with no developments. That card does not count its power this turn."

GambitG - Sob 26 Lut, 2011

Eh, jak się dowiedziałem o tym, że nowe dodatki mają grać na rozwinięciach to oczekiwałem więcej rzeczy w stylu kapliczki Taala, a nie zmuszanie na siłę do grania rozwinięciami. Teraz talie zniszczenia będą masakrowane przez krasie+imperium...
DaRKeR - Sob 26 Lut, 2011

ten quest imperium jest przerąbany ;/

ale fakt ten BP to DUŻY boost dla orderu, i malutki boost destro.

Czarny - Sob 26 Lut, 2011

Cytat:
14. Den of Iniquity, Chaos Support, 2R,2C,1P - "Building. Units in a zone with no developments enter play corrupted."


Przepraszam, ale czy to jest jakiś żart :?: Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie... No może poza tą link bo kultysty to już nic nie przebije.
Czyli generalnie jest tak jak mówiłem, że order znowu dostał mega grywalne karty, DE i Orki nawet przydatne, a Chaos jak zwykle nic :evil:

BonQ - Sob 26 Lut, 2011

aż sie zastanawiam czy jest sens grać dalej destro i dostawać taki sromotny wpi..
Mordeczka - Sob 26 Lut, 2011

Czarny napisał/a:
Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie...

Czy ja wiem? W połączeniu z poniższymi kartami nie jest tak tragicznie :mrgreen:
klik , klik , klik , klik, klik .

DaRKeR - Sob 26 Lut, 2011

tainted well nie zadziała z tym, bo tak jak w przypadku warpstona jednostka wchodzi spaczona, a tzn. że w grze się nie spacza :)
Czarny - Sob 26 Lut, 2011

Mordeczka napisał/a:
Czarny napisał/a:
Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie...

Czy ja wiem? W połączeniu z poniższymi kartami nie jest tak tragicznie :mrgreen:
klik , klik , klik , klik, klik .


A co trzeba zrobić, żeby nie było developmentów? Usunąc je. A czym w Chaosie można usunąć developmenty? Niczym. Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development. Nie mówiąc już, że Krasnoludy czy Imperium nie będzie miało z tym żadnych problemów, bo z palcem w d... i bez myślenia gracza wyciągną nawet 5 developmentów na turę.

Barry13 - Sob 26 Lut, 2011

Myślałem ze w nowym Cyklu zmieni się układ sił i Chaos dostanie coś czczego inne rasy będą mu zazdrościć, ale niestety się myliłem - FFG znów przekoksiło Krasnale i Imperium, które znów dostało masakryczne karty(zwłaszcza misja empire - będzie świetna nie tylko z nowymi supportami ale też z Maananem). Z destro fajni są tylko Ridersi(od biedy, choć Stunty Smasha lepszy), Boar Pen i karty Delfów
Mam nadzieję ze potencjał takich kart jak Plague Bomb czy Sorcerer of Tzeentch nie zostanie zmarnowany

Mordeczka - Sob 26 Lut, 2011

Czarny napisał/a:
Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development.

Nie wiem, nie gram "zawodowo", ale wydaje mi się, że ze względu na koszt tej karty można ją zagrywać w początkowych turach, gdzie raczej ciężko zabezpieczyć się w każdej ze stref rozbudową. Co najmniej utrudnia grą przeciwnikowi.

Czarny - Sob 26 Lut, 2011

Mordeczka napisał/a:
Czarny napisał/a:
Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development.

Nie wiem, nie gram "zawodowo", ale wydaje mi się, że ze względu na koszt tej karty można ją zagrywać w początkowych turach, gdzie raczej ciężko zabezpieczyć się w każdej ze stref rozbudową. Co najmniej utrudnia grą przeciwnikowi.


Czyli na zasadzie dojdzie albo nie dojdzie na początku. Dla mnie wystarczający powód żeby nie wsadzać jej do decku. Talia ma działać, a nie być losową. Co mi po decku przy którym muszę liczyć na to, że jakas karta mi dojdzie na początku, bo jak nie dojdzie to 1/4 kart mogę sobie wsadzić na developmenty?

dashi - Sob 26 Lut, 2011

też nie gram zawodowo ale dla mnie karta wyjątkowo żałosna w dowolnym momencie gry -jednostki wchodzą do gry spaczone? -no to na miejscu przeciwnika przed wystawieniem jednostki zagrywam rozwinięcie i karta chaosu zneutralizowana. Jeśli mi na tym w ogóle zależy bo przecież nie zawsze ma się ochotę bronić wystawianymi jednostkami... szczerze mówiąc cieszę się że nie gram turniejowo bo co dodatek to bym się wpieniał -cienko widzę rozwój zorganizowanej formy Inwazji przy braku jakiegokolwiek balansu siły ras :cry:
DaRKeR - Sob 26 Lut, 2011

rasy turniejowe to Orki, Imperium, Dwarfy, DE.

oczywiście jednymi jest łatwiej innymi trudniej, ale każda z tych ras może wygrać.

HE mogą zaszkoczyć ale tylko jeśli się je mocno pomiesza z inną rasą.

Chaos jest najsłabiej grywalny..


Jasne że ludzie marudzą ale bez przesady :) u nas we Wro co tydzień co najmniej na 2-3 miejscu jest jakieś destro :)

Czarny - Nie 27 Lut, 2011

Ostatnio DE zaszły tak wysoko przez czysty przypadek, przynajmniej taką wersję słyszałem, że trafili na odpowiednich przeciwników.
Ja teraz staram się grać DE+Chaos i jakoś to wychodzi, ale nadal nie jest to czysty Chaos. Liczę na to, że dzięki wpływom Slaanesha znajdzie się jakaś osoba, która przemówi twórcom gry do rozsądku, albo Tzeentch namiesza coś w kartach do Chaosu. Natomiast jeśli to nie pomoże to niech Khorne rozpędzi całe to towarzystwo w cholerę, a Nurgle dobije to co zostanie jakąś chorobą.
Generalnie taki mam pogląd na sympatycznych panów z FFG :razz:

RasTafari - Nie 27 Lut, 2011

Tak, Chaos dostanie boosta jak do gry wejdą Krasnoludy Chaosu :razz:
Czarny - Nie 27 Lut, 2011

:mrgreen: No tak, to jest całkiem prawdopodobne
GambitG - Nie 27 Lut, 2011

Napiszmy do nich list "W trosce o przyszłość gry..." i zaproponujmy własną wersję zestawu kart, które nie kończą automatycznie gry, a balansują całość :P
awojdi - Nie 27 Lut, 2011

Czarny napisał/a:
Cytat:
14. Den of Iniquity, Chaos Support, 2R,2C,1P - "Building. Units in a zone with no developments enter play corrupted."


Przepraszam, ale czy to jest jakiś żart :?: Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie... No może poza tą link bo kultysty to już nic nie przebije.
Czyli generalnie jest tak jak mówiłem, że order znowu dostał mega grywalne karty, DE i Orki nawet przydatne, a Chaos jak zwykle nic :evil:


hehehe Czarny zgadzam się w całej rozciągłości... totalne nieporozumienie... jakieś żarty...
zaczynam podejrzewać, że twórcy robią sobie jakieś jaja z chaosu...

już nie mogę się doczekać, kiedy zasadzę się na przeciwnika z długą zimą i stunty smasha żeby spaczyć mu jednostkę :)

miksan - Sro 23 Mar, 2011

Suma summarum dodatek fajny lecz niestety nie narusza chwilowego ustawienia sił w grze turniejowej , mam nadzieje , że następny battle pack to zmieni jak i Legends :)

Fajne jednostki do He wyszły , jakiś niecny deck mi po głowie już chodzi :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group